x ERIKA x

Här delar jag med mig av tankar och ting som inspirerar mig, min vardag, min stil och lite mer.

Delar av Köpenhamn

Kategori: Inredning, Resa

Med härlig sommarsol traskade vi i förra veckan runt, runt, runt på Köpenhamns gator. Där finns mycket av det där lilla extra, de där guldkornen som gör att man om och om kommer tillbaka dit igen. 
 
Vi bodde på ett fantastisk fint hotell SP34, där inredningen var smakfull och kändes så där "danskt" rätt. Varje detalj kändes uttänkt och särskilt anpassad till just sitt ändamål.
 
 Såklart fanns en cykel på plats för att symbolisera cykelstaden Köpenhamn
 
 
Missa inte hamburgerhaket Cocks & cows som praktiskt taget ligger i hotellbyggnaden, sjukt goda hamburgare!
 
(Bilder lånade från SP34 och Cocks & Cows egna hemsidor)
 
Kommentera inlägget här: